Începând de astăzi, Federația Română de Rugby are o nouă identitate vizuală creată să reprezinte caracterul elitist, curajul, disciplina și fair-play-ul acestui sport. Noul logo este de culoare albastră și pornește de la două elemente de bază: frunza de stejar și balonul de rugby, totul creat pro bono de către compania Brandient.
„Începând cu meciul Uruguay- România din 13 noiembrie, echipa națională de rugby va juca sub o nouă identitate vizuală, care ne dorim să fie de bun augur de acum înainte, la orice competiție la care vom participa. Mingea de rugby va purta pentru echipa noastră o cunună de frunze de stejar, ca simbil al curajului, hotărârii și forței românilor în joc. Noi știm însă că oricât de inspirată este această nouă identitate a Federației, noi suntem cei care îi vom aduce gloria, noi – jucători, antrenori, conducători – prin performanța, atitudinea și victoriile noastre o vom face celebră și recunoscută la nivel mondial”, a declarat Alin Petrache, președintele FRR. În cadrul evenimentului a fost prezentat și noul echipament de joc al primei reprezentative, echipament pentru jocurile de pe teren propriu, cel pentru partidele din deplasare și cel de prezentare. Patru dintre „stejari”, Stelian Burcea, Valentin Calafeteanu, Dănuț Dumbravă și Florin Vlaicu.
Echipa de rugby a României va întâlni reprezentativa Uruguayului în barajul decisiv pentru calificarea la Cupa Mondială din 2011. Partida tur este programată pe 13 noiembrie la Montevideo, în timp ce returul va avea loc pe 27 noiembrie la București. Delegația României va pleca spre Roma, duminică, în jurul orei 14.00, unde cei 12 jucători care evoluează în străinătate vor face joncțiunea cu restul lotului. De la Roma, delegația va pleca spre Buenos Aires (Argentina), unde „stejarii” se vor pregăti în zilele de 8, 9 și 10 noiembrie. După cele trei zile de pregătire din Argentina, întreg lotul se va deplasa cu avionul spre Montevideo.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER